Přípravný zápas: Mostečtí Lvi - HC Slovan Ústí nad Labem 3. 8. 2021 v 18:00 hod. | HSM 2021: Článek | Přihlášení
Obchodní ředitelka Ing. Radka Bimová představuje nový systém ticketingu a další novinky
26.08.2016 | Martin Pešout

Obchodní ředitelka Ing. Radka Bimová představuje nový systém ticketingu a další novinky

Ú s t í n/L. - O obchodních aktivitách klubu se před startem nadcházející hokejové sezóny rozpovídala obchodní ředitelka Slovanu Ing. Radka Bimová. Především pak v rozhovoru pro klubový web představila nový systém ticketingu.

Mohla byste představit novinky z obchodního oddělení klubu?
Systém vstupenek a ticketing je od nové sezóny úplně změněn. Přecházíme totiž na online prodej vstupenek. Spousta našich fanoušků na to narazila už při nákupu permanentek, které si mohli koupit na internetu přímo na své oblíbené sedadlo. Během ostré sezóny a mistrovských zápasů se budou vstupenky prodávat před utkáním na pokladně ve volném prodeji a divák si sedne, kam chce. Ale i na internetu bude možnost si koupit lístek předem na konkrétní sedadlo. To jistě ocení fanoušci soupeře, kteří si s předstihem budou moct koupit vstupenku a budou mít jistotu, že se v Ústí na hokej dostanou.

Řešením by nejspíš bylo zavedení turniketů...
Turnikety bychom chtěli, je to naše cílové přání. Bylo by to ideální řešení, ale také velmi nákladné. Finance klubu jsou zatím někde jinde. Nyní po nákupu vstupenky divák projde vchodem, kde přiloží lístek ke čtečce u přítomného pořadatele a načítáme vstupy přes QR kódy.

Jak vypadá obchodní kondice klubu a jak se daří shánět sponzory?
Kondice klubu po obchodní stránce se zlepšuje. To je pozitivní. Většina stávajících partnerů klub podporuje nadále a získali jsme i další silné partnery. Hokej je ale velmi drahá záležitost, takže stále zůstáváme v pozici skromného klubu.

Ve městě se hrají také nejvyšší soutěže v basketbale či volejbale. Druhou nejvyšší soutěž hrají fotbalisté Army. Budete spolupracovat po obchodní stránce i s ostatními kluby ve městě?
Víme i o dalších sportech v Ústí. Každý z klubů si ale řeší obchodní politiku podle sebe. Nicméně zajímavé by bylo propojení permanentních vstupenek napříč sportovními kluby. Divák by u sebe nemusel nosit například pět permanentních vstupenek po kapsách, ale stačila by mu jedna pro více sportů. Uvidíme, zda fanoušci přijmou systém nakupování vstupenek online. Pokud se to sejde s pozitivním ohlasem, budeme podobné služby ještě chtít vylepšovat.

Kolik byste potřebovali diváků na stadionu, aby vstupenky pokryly větší část rozpočtu?
Samozřejmě bychom potřebovali plný stadion a každý zápas vyprodáno (úsměv). Máme skalní fanoušky, ale nemůžeme razantně zvýšit vstupné. Protože můžeme hrát také na domácím stadionu dvakrát do týdne a pětkrát do měsíce, což už by pro fanoušky mohlo být finančně náročné. Proto držíme ceny vstupného nižší ve srovnání s divadlem či kinem. Máme tedy strategii nezvedat cenu vstupného. Ale od nové sezóny budeme mít jednotné vstupné. Bude jedno, jestli se jedná o studenta či dospělého. Vstupné zdarma mají děti do 125 cm, senioři na 65 let a ZTP.

 
vstupenky
Slovan TV
Podobné články
V tento den před lety
Facebook

 
Aktuálně na webu

Jiří Severa: Týmový cíl je jasný, postupit do play-off

Ú s t í n/L. - Před tréninkem na ledě jsme vyzpovídali Jiřího Severu, který ve Slovanu začne už... Celý článek

Dorost: Ústí porazilo v přípravě i Benátky nad Jizerou

Benátky n. J. - Ústečtí dorostenci odehráli další přípravný zápas. Na ledě Benátek byli jasně... Celý článek

Po fyzické stránce jsme připraveni dobře, hlásí Jakub Trefný

Ú s t í n/L. - Před prvním vstupem na ústecký led v nové sezóně jsme vyzpovídali zkušenou posilu do... Celý článek

 
Klub  |   Vstupenky  |   A-tým  |   Zápasy  |   Mládež  |   Fanzone  |   Eshop  |   Multimedia  |   Partneři  |   Archiv